Równolegle, jako impreza towarzysząca I Zjazdowi odbył się Zlot organizowany przez Youngtimer Nowy Sącz – sekcję Stowarzyszenia „Grupa 4×4”
Zlot rozpoczął się o godz. 10:00 na Rynku w Starym Sączu. Zaprezentowało się wiele ciekawych pojazdów m.in.:
- Jelcz 043 tzw. „Ogórek” – 1964 rok produkcji.
- Buick 29-27 (rok modelowy 1929, typ nadwozia 1927)
Samochód produkowany przez amerykańską firmą Buick Motor Company z siedzibą w miejscowości Flint stan Michigan w latach dwudziestych XX wieku. Może on przewozić pięć osób łącznie z kierującym. Posiada nadwozie zamknięte typu limuzyna, silnik z przodu, napęd na tylne koła. Silnik typu Buick 6 z serii Standard, spalinowy czterosuwowy, sześciocylindrowy, rzędowy, górnozaworowy, ustawiony wzdłużnie o zapłonie iskrowym.
Później nastąpił przejazd indywidualny w odstępach czasowych do Zespołu Szkół Samochodowych, gdzie istniała możliwość zwiedzenia szkoły. Tam dołaczyły również dwa zabytkowe pojazdy, których właścicielem jest szkoła: Żuk i Fiat 125p. Punktem docelowym był Hotel Litwiński w Tęgoborzu. Tutaj na parkingu hotelowym nastąpiła prezentacja pojazdów uczestnikom I Zjazdu Absolwentów Sądeckiej Samochodówki. Dostępny był również symulator dachowania udostępniony przez MORD Nowy Sącz.
Na koniec jak zwykle ogłoszenie wyników i rozdanie nagród, którego dokonali:
- Pan Tomasz Tomala – Szef Gabinetu Politycznego Ministra Infrastruktury
- mjr Leszek Zabrzeński – Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
- komisarz Bogdan Łęczycki – Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego
- Dariusz Krupa – Prezes Stowarzyszenia Sądecka Samochodówka
Całość prowadził Szczepan Zmuda.